מדיניות משלוחים
מדיניות אספקה:
-
- האתר ידאג לאספקת הזמנה של מוצרים שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר.
- הזמנות של מוצרים שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו עד 3 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית, בעלות דמי משלוח בהתאם לאמור באתר בעת הרכישה.
- "יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
- ההזמנות יסופקו בכפוף לימי ושעות פעילות החנות.
- עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור באתר.
- יש סכום מינימום להזמנה באתר. האתר רשאי לעדכן את סכום המינימום להזמנה בכל עת.
- במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. אם המזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
- אם הלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת בכפוף למדיניות האספקה של האתר ולאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
- האמור בסעיף 6.5 לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
- אספקת הזמנות תתאפשר באזור המשלוחים כפי שיעודכן באתר בטבלת אזורי השילוח, ובכפוף לתנאים הבאים:
- ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
- חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
- אם מדובר בארגון, מוסד או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
- לכל בקשה למשלוח למקום אחר שאינו באזור אספקת המשלוחים של האתר, יש ליצור קשר עם האתר, באמצעות פרטי ההתקשרות שמופיעים בסוף התקנון.
- האתר לא יהיה אחראי לכל איחור/עיכוב באספקה או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
- כוח עליון או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
- מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;
- סגירת המשק כך שפעילות האתר או ספקיו או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.